Vendere
  • Home
  • Werken bij
  • Diensten
    • Telesupport
    • Trainingen
      • Algemeen
      • Sales
      • Service
      • Advies & management
    • Internationaal
  • Vendere Academy
    • Intro & abonnementsvormen
    • Alle content
      • Blogs
      • Whitepapers
      • Podcasts
      • Webinars
      • E-books
      • E-learningmodules
      • Personal Coach
      • Online trainingen
    • Inloggen e-learning
  • Taal
    • English
    • Deutsch
    • Français
    • Polski
  • Contact
    • Contact
    • Bel mij terug
    • Plan zelf een afspraak in
  • Menu
  • Linkedin

Alle e-learnings

Vendere heeft e-learningmodules ontwikkeld, specifiek voor telefonische communicatie. Hieronder vind je ze allemaal. Ze zijn verdeeld in modules voor inkomende gesprekken, met name voor mensen die actief zijn op een Customer Care Center, een binnendienst of helpdesk, en uitgaande gesprekken, meer gericht op het commerciële gesprek. Alle modules combineren delen theorie met veel praktische voorbeelden en oefeningen.

Let op! De e-learningmodules van Vendere vallen onder het expert-abonnement en zijn dus niet gratis te volgen.

Lees hier alles over onze abonnementsvormen, mogelijkheden en voorwaarden.

Alle e-learnings voor inkomende gesprekken

Module Omgaan met weerstand

Weerstand, bij de ander en jezelf, kom je dagelijks tegen. Deze module laat je de valkuilen zien én een route die vaak beter werkt.

Ga verder >

Module Vraagtechnieken

Wat is de functie van vragen stellen bij inkomende gesprekken? Welke vraagsoorten zijn er allemaal? Twee van de vragen die in deze module worden beantwoord.

Ga verder >

Module Gespreksstructuur

Over de gespreksstructuur die aan de basis ligt van succesvolle klantgesprekken.

Ga verder >

Alle e-learnings voor uitgaande gesprekken

Module Sales via video

Over alle kern aspecten die komen kijken bij het voeren van een sales gesprek via video.

Ga verder >

Module Verkooptechnieken

Over enkele specifieke technieken die je als verkoper kunt inzetten. Zoals de Boomerang en de Kracht van Stilte.

Ga verder >

Module Pitchen

Wat is een pitch? Uit welke elementen bestaat een pitch en hoe maak je er steeds maatwerk van? Mét feedback van ervaren Vendere-trainer.

Ga verder >

Module Vraagtechnieken

Wat is de functie van vragen stellen bij commerciële gesprekken? Welke vraagsoorten zijn er allemaal? Twee van de vragen die in deze module worden beantwoord.

Ga verder >

Module Gespreksstructuur

Over de gespreksstructuur die aan de basis ligt van succesvolle commerciële gesprekken.

Ga verder >

Module Omgaan met weerstand

Weerstand, bij de ander en jezelf, kom je dagelijks tegen. Deze module laat je de valkuilen zien én een route die vaak beter werkt.

Ga verder >

Handig zo’n persoonlijke coach!

Persoonlijke ondersteuning en coaching van een Vendere-coach. Praktische en diepgaande coachingsessies

op afstand. 

Lees hier alles over de voordelen van je eigen coach

Handig zo’n persoonlijke coach!

Persoonlijke ondersteuning en coaching van een Vendere-coach. Praktische en diepgaande coachingsessies

op afstand. 

Lees hier alles over de voordelen van je eigen coach

Referenties

Vendere Group

Buskesdries 6a
6673 DP Andelst
Tel: (0488) 470 190
E-mail: info@vendere.nl

Diensten

Telesupport
Trainingen
Advies & management
Internationaal

Algemeen

Algemene voorwaarden
Disclaimer
Werken bij
Inloggen Vendere Academy

Follow Us!

© Copyright Vendere - Enfold WordPress Theme by Kriesi
Scroll naar bovenzijde