Het verhaal van Vendere Training & Coaching
Het begon bij de telefoon. Aan het begin van deze eeuw richtten Bonne en Ben Vendere op, vanuit de overtuiging: bellen is een vak. Nu, meer dan 20 jaar verder, geldt dat uitgangspunt nog steeds en zelfs meer dan ooit. Het belang van de telefoon neemt nog steeds toe. Vendere traint & coacht in alle mogelijke vormen van sales en klantcontact en we merken het nog dagelijks: de telefoon is een essentieel middel in de commerciële cyclus. Als je je echt bekwaamt in het vak van gespreksvoering aan de telefoon, heb je daarmee goud in handen. Daadwerkelijk contact maken in sales en service is de sleutel tot het vinden en behouden van klanten.
Dat is te leren. Daar kun je steengoed in worden als je wil. Vraag maar aan onze klanten.
Hoe? Door te doen – bellen leer je door te bellen – en door jezelf goed te leren kennen – bewustwording van je kwaliteiten en valkuilen. Laat je inspireren door de specialisten zelf!
Meer weten?
Wil je een goed gesprek over de mogelijkheden van Vendere trainingen voor jouw bedrijf of organisatie? Plan direct een vrijblijvend kennismakingsgesprek in met een van onze specialisten.